Вітаю на власній сторінці.

Яремчук Наталія Іванівна , 1977 року народження, освіта вища, в 1999 році закінчила Уманський  державний педагогічний університет імені П.Г. Тичини, за спеціальністю «українська мова, література та народознавство» та здобула кваліфікацію вчителя української  мови, літератури та народознавства.

Трудову діяльніть розпочала з 1999 року в Кривчунецькій ЗОШ I-III ступенів вчителем української мови та літератури. 3 2007 pоку працює вчителем    української мови та літератури    в    Леміщиській    ЗОШ    I-II    ступенів.

Педагогічний стаж - 10 рокі в, загальний стаж - 11 років. За результатами атестації 2012 року присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст II категорії».

 

         Духовне оновлення нашої держави, процес демократизації суспільства передбачають створення сприятливих умов для утвердження атмосфери творчості, багатогранного розвитку особистості, її обдарованості.  

         Життя доводить, що в складних умовах, що постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до   використання нового .  

          Розвивати творчі здібності можна по-різному.  Але для розвитку творчих здібностей більшості школярів важливою є саме роль учителя. Завдання педагога - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного

І ,  на мою думку, найефективнішим засобом досягнення мети є інноваційні технології    навчання.  На своїх уроках та у позакласній роботі використовую технічні засоби навчання  з метою розвитку творчих здібностей учнів, збагачую методику викладання української мови.  

        Саме тому я зупинилась на вирішенні науково – методичної проблеми  " Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технологій.Саме завдяки інноваційним технологіям діти можуть здійснити заочну подорож по Україні, побувати віртуально в різних куточках України, побачити красу рідної землі зсередини, відчути гордість за свій народ.  

    Я уявляю модель творчої особистості учня,яка складається із творчого пошуку,спілкування,діяльності,активності,мислення.

Розвиток творчих здібностей відбувається поетапно за  3 сходинками.

1 сходинка-це робота з текстом художнього твору.

Утворюємо анаграми –нові слова   шляхом перекомбінування літер,складів:

Ратифікація - тарифікація,  сектор – корсет ,  лавра – аврал ,  марш – шрам ,  варта – трава ,  козак-казок .

Застосовую поетичну синонімію.

Беру для зразка уривок поезії і декілька слів заміняю синонімами. Діти підбирають найбільш вдале слово,а потім звіряють з оригіналом

Горджуся, 

(пишаюся,  величаюся ) й радію,

Що рідною мовою

Я володію,

Шевченковим словом

Умію   писати                                                                                Слова мелодійні

І вірші складати.

Я - українка!

Живу в Україні,

На (не гнобленій, вільній ,вольній ), єдиній

                    Моїй Батьківщині

 

Я - українка!

Горджуся й радію,

Що рідною мовою

Я володію,

Шевченковим словом

Умію писати                                                                                             Слова мелодійні

І вірші складати.

Я - українка!

Живу в Україні,

На вільній, єдиній

                    Моїй Батьківщині.                                                                                        О. Василенко

Наступний етап – упорядковуємо лексичний матеріал.

Добираємо епітети до слів річка,фонтан. Знаходимо порівняння до слів (в даному випадку -море).

Знаходимо метафори.

Підбираємо синонімічний ряд до слова незалежний

і перевіряємо правильність підбору за синонімічним словником

Наступний елемент роботи за поданим початком ми відновлюємо речення або текст (Лише у нас на Україні…Так вільно і легко дихається на повні груди)

2 сходинка передбачає роботу творчого характеру.Дітям пропоную скласти твори про Україну. Свідченням того, що моя робота з розвитку творчих здібностей на уроках

української мови та літератури дає результати, є творчі роботи учнів    А твори Леміщиха та Моя Україна Туренка Віталія   були подані на конкурс Моя маленька Батьківщина та надруковані у газеті

 Я щаслива, що мені не доводиться перевіряти списані твори, в яких немає думки учня, не видно частинки його душі. Крім того, спостерігаю, що у багатьох школярів покращується якість знань, підвищується загальна мовленнєва культура, з'являється відчуття

краси слова. Збільшується кількість дітей, які прагнуть творити, виконувати нестандартні завдання, проводити пошукові роботи, створювати проекти, брати участь у позакласних мовних чи літературних заходах і навіть ініціювати їх проведення. Парфенюк Каріна-учасниця сьогорічного Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка посіла Iмісце серед учнів 9 класу,а минулого навчального року посіла 2 місце в олімпіаді з укр. Мови та літератури

 

  Інарешті 3 сходинка-це художнє мислення

Творче мислення - це своєрідний експеримент індивідуального характеру з використанням традиційного логічного мислення та фантазії. При творчій роботі відбувається кілька складних розумових процесів, але людина цього не усвідомлює.  .

Тут діти роздумують про що мовчать польові маки,крик тиші серед мирного Майдану

Отже, у кожній людині природою закладений певний творчий потенціал. Виявити здібності, розвинути їх якомога повніше — таке завдання повинен ставити перед собою кожний учитель. Надзвичайно важливо навчити бачити прекрасне, тонко сприймати навколишній світ, правильно й образно висловлювати думки. Робота ця клопітка, об’ємна, тож розпочинати її слід якомога раніше і проводити систематично

Вітаю   із Днем української писемності
та мови.
     Цивілізоване суспільство не може існувати без мови - засобу спілкування між людьми, засобу вираження думки і передачі досвіду сучасникам і наступним поколінням.
     Насамперед звертаємося до величі і сили нашого слова, його могутньої тисячолітньої історії і високої духовної, літературної і народної культури, що належать не лише нам і нашій державі, а й всьому світу. Від найглибших традицій і з часів давніх літописів, «Слова о полку Ігоревім» і Острозької Біблії нашою мовою говорить серце і душа української землі. З гідністю і шаною ми маємо усвідомлювати велику вагу рідного слова і особисту відповідальність за нього перед минулим, сьогоденням і майбутнім. Утвердження нашої державності розпочиналося з боротьби за мову. Від повноцінного відновлення мовного здоров'я України залежить національне відродження усіх найглибших творчих, будівничих і культурних сил Українського народу. Цю дорогу маємо пройти впевнено, твердо і водночас з мудрістю і толерантністю у ставленні до кожного, хто тільки повертається до першоджерела. Українською мовою промовляє дух нашої свободи. Так само, як відновлена воля і демократія, державна мова потребує нині щоденної праці і підтримки. Реальне і повсюдне зміцнення її позицій має водночас виконати дуже важливу і справедливу місію – сприяти дійсно цивілізованому захисту прав національних меншин, і стати природним та єднальним фактором міжнаціонального спілкування у нашій державі. Наша мова належить до мов великих європейських і світових народів. Ознайомлення інших націй з нашим словом є одним з принципових завдань, які має здійснювати українська держава. У кожному з напрямів цієї роботи дуже важливою є атмосфера суспільної злагоди, терпимості і порозуміння, що повинна стати нашим спільним оберегом проти будь-яких політичних спекуляцій і навмисних розколів. Наш народ – єдиний. Його мова – це велика основа для єдності всієї держави і духовна гарантія її майбутнього.

Школа - родина - майбутнє!
З гордістю стверджую я,
Це нероздільний трикутник:

Учитель, дитина, сім'я